skip to Main Content
سرمایه گذاری کم ریسک و کم خطر در ساخت و ساز
Rate this post

سرمایه گذاری کم ریسک و کم خطر همیشه هدف افرادی بوده است که می خواهند به سرمایه‌ خودشان را بیشتر کرده و علاوه بر جبران تورم موجود، بتوانند که  ارتقا سرمایه مناسبی را نیز کسب کنند.آیا میتوان گفت که سرمایه گذاری در ساختمان سازی و سرمایه گذاری در ساخت و ساز از بهترین انواع سرمایه گذاری میباشد؟

افراد در جامعه از نظر اقتصادی به چند گروه تقسیم می شوند که هریک دارای اهداف مختلفی هستند. سرمایه گذار و صاحبان مشاغل معمولا به یکدیگر نیاز دارند تا این توانایی را داشته باشند که هر دو موفقیت بیشتری کسب کنند. سرمایه گذاران به صورت عموم افرادی هستند که سرمایه ‌ای نقد در دسترس داشته و به علت مشغولیت خود یا عدم توانایی کافی در بازار اقتصاد، سعی می کنند سرمایه‌ خودشان را به دیگران بدهند تا ارزش افزوده‌ پول آن ‌ها روز به روز بیشتر شده و به نوعی خواب سرمایه را نداشته و تورم موجود را نیز جبران کنند.

از این رو این افراد به دنبال پرسود ترین سرمایه گذاری ها هستند، تا بتوانند از آن برای افزایش درآمد خود بهره برده و به کسب درآمد مشغول شوند. حتما می دانید که بسیاری از روش‌ های سرمایه گذاری به دلیل پیشرفت تکنولوژی و تغییراتی که در سبک زندگی و کار و حتی اقتصاد کشور به وجود آمده، تغییر کرده است. روش ‌های سرمایه گذاری در سال‌های اخیر تغییرات زیادی را به خود دیده و بسیاری از پرسود ترین سرمایه گذاری ‌ها نیز با شکست خارج شده اند. به همین دلیل روش‌ های جدیدی برای سرمایه‌ گذاری ایجاد شد که توانست توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. همچنین سرمایه گذاری در بخش‌ های مطمئن به شما کمک می کند که نه تنها سرمایه‌ خودتان را از دست ندهید بلکه پرسود ترین سرمایه ‌گذاری را نیز داشته باشید.

سرمایه گذاری در بانک با سپرده گذاری

در گذشته امن ترین و مطمئن ترین سرمایه گذاری افراد می توانستند از آن استفاده کنید، سپرده‌ های بانکی کوتاه مدت و بلند مدت در بانک های مختلف بود. اما همانطور که می دانید امروز ایران ار همیشه در وضعیت به مراتب بدتری قرار داشته و با توجه به این که سود بانکی به مقدار زیادی کم شده و در عین حال ارزش پول نیز روز به روز کمتر می شود، کمتر کسی پیدا می شود که پول خود را برای سرمایه گذاری در بانک بگذارد. با توجه به ورشکسته شدن بسیاری از مؤسسات و بانک ‌ها در چند سال اخیر و عدم دریافت اصل پول افراد به طور عادی، می توان گفت که این نوع از سرمایه گذاری نیز دارای امنیت کافی نیست.

از این رو بانک از بخش پرسودترین سرمایه گذاری کنار گذاشته شده و کمتر کسی این روزها از روش سپرده‌های بانکی استفاده می کند، مگر اینکه افراد دیگر توانایی درگیر شدن با بازارهای دیگر را نداشته و تنها به سود ناچیز بانک ها رضایت دهند.

پرسودترین سرمایه گذاری در وضعیت فعلی

اوضاع اقتصاد کشور دستخوش تغییراتی اسای شده است که ممکن است نتواند مانند گذشته خوب عمل کند. البته تغییر همیشه هم بد نخواهد بود. چرا که افرادی موفق هستند که از تغییرات استفاده‌ بهینه ای را کرده  و با آن سریعا تغییر کنند  تا بتوانند شرایط موجود را به نفع خود رقم بزنند.

سرمایه گذاری کم ریسک و کم خطر چگونه است؟

با توجه به بررسی های انواع شاخصهای بازارهای مالی توسط اقتصاددانهای ایرانی متبحر خارج از کشور،و بررسی انواع شاخص های مهم سوددهی و IRR یا نرخ بازگشت سرمایه،همواره یکی از بازارهای توصیه شده توسط افراد خبره سرمایه گذاری در ساخت و ساز اعم از هر نوع آپارتمان سازی،مشارکت در ساخت،ویلاسازی و اصولا هر کار مرتبط با ملک و مسکن و زمین میباشد.قاعدتا با توجه به زمان بیشتر سرمایه گذاری در بین تمامی انواع سرمایه گذاری کم ریسک و کم خطر شامل خرید ملک و زمین و ساخت و ساز ، بهترین آن در بلند مدت ساخت و ساز و ساختمان سازی و اصولا سرمایه گذاری عمده در آن میباشد.

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *