skip to Main Content
مشاور املاک حرفه ای
5/5 - (1 امتیاز)
  1. مشاور املاک حرفه ای حرفه‌ای بانفوذ بوده و می‌توانند بر نظر خریداران تاثیر گذاشته و نظر آن‌ها را به نفع خود تغییر دهند. مشاور املاک حرفه ای باید خوشپوش بوده و کت‌وشلوار رسمی به تن کنند تا حرفه‌ای بودن کار خود را به دیگران ثابت کنند. آراستگی ظاهری در جلب توجه و رضایت خریدار نقش مهمی بازی می‌کند.
  2. ویژگی بارز یک املاکی حرفه‌ای شنونده بودن او است. او به همه حرف‌های خریدار گوش می‌کند و بعدازآن به پایان رسیدن حرف‌های او، صحبت‌های خود را شروع کرده و براساس شرایط زمانی و مکانی، سعی می‌کند که رضایت خریدار را جلب کند.
  3. مشاور املاک حرفه‌ای برای خریداران گزینه‌های مختلف و متفاوتی روی میز دارند و به همین دلیل مشتریان در نهایت گزینه خود را انتخاب کرده و با رضایت خاطر بنگاه املاک را ترک می کنند.
  4. همواره در صدد جلب رضایت مشتریان است و طوری صحبت می‌کند که مشتری و خریدار متوجه کمبود بودجه خود شود. مسائل مالی مهم بوده و بنابراین مشتریان را آزرده خاطر نمی‌کند، بلکه به روش های غیرمستقیم کمبود نقدینگی مشتریان را یادآور شده و به آن‌ها با خوش‌رویی آورده بیشتر را گوشزد می‌کند.
  5. تملق و چاپلوسی روشی موثر برای جلب رضایت مشتری نیست. او متناسب با شرایط زمانی و مکانی، معامله را به‌پیش می‌برد. دلسوزی برای مشتری و خریدار اهمیت بسزایی دارد و این قضیه در سرانجام خیر معامله نقش مهمی بازی می‌کند.
  6. گویش و بیان مطلب برای مشتری مهم است. بسیاری از مشتریان از پرگویی دل‌خوشی ندارند و ترجیح می‌دهند که مطلب مهم را در همان ابتدا از طرف فروشنده و مشاور املاکی بشنوند.
  7. مشاوران املاکی حرفه‌ای همواره بر نکات مثبت تمرکز می‌کنند. این افراد به سرعت سعی می‌کنند که معامله‌ای به انجام برسد و بنابراین همواره به نکات مثبت توجه کرده و بر همین اساس با خریدار و فروشنده صحبت می‌کنند.
  8. مشاور املاک حرفه‌ای املاکی همیشه خلاصه ، کوتاه و مفید صحبت می‌کند. صحبت‌های بیهوده باعث خواهد شد تا در برخی مواقع مشتری از معامله منصرف شده و بنگاه املاک را ترک کند.
  9. مشاوران املاک حرفه‌ای همیشه براساس چشم‌انداز بلندمدت، با خریدار و فروشنده صحبت می‌کنند. بدین ترتیب همیشه خریداران و فروشندگان نسبت به بنگاه املاک نظر مثبتی خواهند داشت و ترجیح خواهند داد که در بنگاه املاک مشخصی معاملات ملک خود را ثبت کنند.
  10. مشاوران املاکی حرفه‌ای همواره با محاسبات ریاضی، نظر خریداران و فروشندگان را جلب می‌کنند. این افراد به‌خوبی می‌دانند که پروسه خرید بلندمدت بوده و بنابراین براساس دیدگاه‌های متفاوت افراد سعی می‌کنند که نظر خریدار و فروشنده را جلب کنند. با این روش همیشه می‌توانند درآمدزایی کنند.
  11. مشاورین حرفه‌ای املاکی مستقل عمل کرده و به یکدیگر وابسته نیستند. آن‌ها همواره با خریداران و فروشندگان در تماس هستند و جلب رضایت هر کدام در کسب درآمد خود و بنگاه نقش بسزایی دارد. مشاورین حرفه‌ای املاکی باید پشتکار و استقامت بسیار زیادی داشته باشند تا بتوانند نظر خریداران را جلب کرده و معاملات را به سرانجام برسانند.
  12. برقراری ارتباط موثر با خریداران برای مشاورین حرفه‌ای املاکی، نقطه قوت محسوب می‌شود. مشاور حرفه‌ای املاکی باید یک ملک را به بهترین شرایط برای خریدار توصیف کرده و در نهایت مشتری را نسبت به انجام معامله مجاب کند.
  13. امروزه اکثر مشاورین حرفه‌ای املاکی با اینترنت سروکار دارند و اینترنت به بسیاری از مشاورین حرفه‌ای املاکی کمک کرده تا املاک را در سریع ترین زمان ممکن به خریدار به نمایش بگذارند. البته درصد کمی از خریداران و فروشندگان با اینترنت بیگانه بوده و حتی برخی از آن‌ها قبل از معامله ،داخل و خارج ملک را با تورهای مجازی بررسی کرده و در نهایت قرارداد خرید را امضاء می‌کنند.
  14. تورهای مجازی باعث افزایش فروش املاک خواهد شد. امروزه اکثر مشتریان با تورهای مجازی، همه بخش‌های ملک را بررسی کرده و با رضایت خاطر، قرارداد را امضاء می‌کنند.
  15. بازاریابی مهم ترین وظیفه مشاورین حرفه‌ای املاکی است. اگرچه اصل بازاریابی تغییر نکرده و مشاوران حرفه‌ای املاکی همیشه به نظر مشتریان اهمیت می‌دهند و با خلاقیت، سعی می‌کنند که بر تعداد مشتریان خود بیفزایند. مشاور املاک حرفه‌ای املاکی همواره دانش و آگاهی خود را در زمینه بازاریابی افزایش می‌دهند.
نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *