skip to Main Content
سرمایه گذاری پر سود در ساختمان و ملک
Rate this post

سرمایه گذاری در ساختمان و ملک را می ‌توان ابزار یا روشی برای ایجاد ثروت دانست. شاید شما هم مانند بسیاری از افراد دیگر این تصور را داشته باشید که با پول کم امکان سرمایه‌ گذاری وجود ندارد، اما بهتر است بدانید که هر کسی می‌ تواند با پول اندک سرمایه‌ گذاری کرده و با اندکی صبر ثروتمند شود. هدف از سرمایه‌ گذاری به کار انداختن پول در یک یا چند روش مختلف سرمایه ‌گذاری است تا سرمایه اندک شما رشد کند و سرمایه گذاری پر سود داشته باشید، در این صورت شما برای به دست آوردن پول بیشتر لازم نیست بیشتر کار کنید بلکه فقط باید هوشمندانه ‌تر عمل کنید.

روش ‌های مختلفی برای سرمایه‌ گذاری با پول کم در ایران وجود دارد، اما از شناخته ‌شده ‌ترین روش ‌های سرمایه ‌گذاری در ایران با سرمایه کم می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد خرید سهام، خرید طلا و ارز، خرید اوارق قرضه، سپرده ‌گذاری در بانک و صندوق سرمایه ‌گذاری مشترک.البته جدای همه موارد گفته شده با مقداری پول بیشتر میتوان سرمایه گذاری در ساختمان و ملک داشت که قاعدتا جز بهترین انواع سرمایه گذاری میباشد و حالت بهتر آن سرمایه گذاری در ساختمان سازی میباشد.

مزایا و معایب سرمایه گذاری در ساختمان و ملک

نکته قابل توجه آن است که هر یک از این روش‌ های سرمایه‌ گذاری معایب و مزایایی دارند که در ادامه به بخش از آن ها اشاره می کنیم. برای مثال، سپرده‌ گذاری در بانک با اینکه ریسک پایینی دارد، اما سود بالایی نصیب شما نمی ‌کند. در واقع شما با اینکار به کمترین سود ممکن رضایت می دهید، ولی مطمئن هستید که این سود را به صورت مداوم دریافت خواهید کرد. به علاوه با سپرده‌ گذاری در بانک، با توجه به نرخ تورم ارزش سرمایه شما با گذشت زمان از بین می رود. سرمایه‌ گذاری در صندوق‌ های سرمایه ‌گذاری مشترک نیز سود چندانی به شما نمی دهد.

همچنین برای خرید سهام باید دانش لازم در مورد این حوزه‌ را داشته باشید تا بتوانید به بهترین شکل از این روش‌ سود های مناسبی را به دست آورید. خرید طلا و ارز هم با توجه به نوسانات به وجود آمده از ریسک بالایی برخوردار بوده و توصیه نمی ‌شود که در این بازار بی گدار به آب بزنید.

روشهای سرمایه گذاری پر سود در ایران

حتما شما هم روش ‌های دیگری برای سرمایه ‌گذاری با سرمایه کم شناسایی کرده اید، اما با توجه به موانع سرمایه ‌گذاری پر سود در ایران باید برای انتخاب روشی که هم قانونی و هم شرعی باشد کمی سختگیرتر باید عمل کرد. توجه داشته باشید هیچ کس نمی‌تواند بهترین سرمایه ‌گذاری پر سود در ایران را به شما پیشنهاد بدهد، چرا که این موضوع بنابر شرایط مختلف متفاوت است و شما باید با توجه به روحیات و شرایط خود یکی از این روش ‌ها را انتخاب کرده و وارد آن شوید. متأسفانه در کشور ما بسیاری از روش‌ های مدرن برای سرمایه‌ گذاری که مطابق با نیاز افراد در جامعه کنونی است هنوز شکل نگرفته ‌اند یا ناشناخته مانده ‌اند. این روش ‌ها می ‌توانند دریچه ‌ای باشند برای تغییر دنیای سنتی سرمایه ‌گذاری در ایران که لازمه دنیای مدرن امروزی است.

چه روشهایی وجود دارد؟

با توجه به بررسی های انواع شاخصهای بازارهای مالی توسط اقتصاددانهای ایرانی متبحر خارج از کشور،و بررسی انواع شاخص های مهم سوددهی و IRR یا نرخ بازگشت سرمایه،همواره یکی از بازارهای توصیه شده توسط افراد خبره سرمایه گذاری در ساخت و ساز اعم از هر نوع آپارتمان سازی،مشارکت در ساخت،ویلاسازی و اصولا هر کار مرتبط با ملک و مسکن و زمین میباشد.قاعدتا با توجه به زمان بیشتر سرمایه گذاری در بین تمامی انواع سرمایه گذاری پر سود در ملک شامل خرید ملک و زمین و ساخت و ساز ، بهترین آن در بلند مدت سرمایه گذاری در ساختمان سازی و ساخت و ساز و اصولا سرمایه گذاری عمده در آن میباشد.

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *